Problemy przy rejestracji.
TL&DR: Co zrobić w przypadku problemów z rejestracją.
Wstęp.
Celem uzyskania Przedłużonej Gwarancji należy dokonać rejestracji numeru seryjnego maszyny na naszej stronie internetowej. Odbywa się to w 3 prostych krokach. Pierwszym z nich jest założenie Konta Klienta [link]. Drugim krokiem jest odebranie wiadomości e-mail, która została wysłana na adres podany podczas zakładania Konta Klienta, oraz aktywowanie założonego konta, poprzez kliknięcie w link we wspomnianej wiadomości. Trzecim krokiem jest zalogowanie się na Konto Klienta [link] i zarejestrowanie numeru seryjnego maszyny. Czasami zdarza się, że ciąg czynności związany z trzema krokami do przedłużenia gwarancji zostaje przerwany. Poniżej opisujemy najczęstsze przyczyny, które mogą Państwo zdiagnozować sami i dokończyć proces rejestracji.
Problem: Nie dotarła wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
Jeśli są Państwo pewni, że wpisany adres e-mail był poprawny, to prosimy o sprawdzenie folderu SPAM z niechcianymi wiadomościami. Może się zdarzyć, iż właśnie tam odnajdziecie Państwo wiadomość od nas. Jeśli nie są Państwo w stanie odszukać wiadomości, prosimy o kontakt z nami w godzinach naszej pracy, od poniedziałku do piątku od godziny 800 do godziny 1600 pod numerem telefonu 32 270 50 11, wew. 33.
Alternatywnym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości e-mail na adres rejestracja@echopolska.pl
Problem: Nie dotarł Certyfikat Przedłużonej Gwarancji.
Certyfikat wysyłany jest jako załącznik do wiadomości e-mail na podany przy rejestracji adres e-mail. Jeśli w ciągu kilku minut od dokonania rejestracji numeru seryjnego maszyny nie widzą Państwo wiadomości od nas, należy sprawdzić folder SPAM. W przypadku dalszych problemów, prosimy o kontakt z nami w godzinach naszej pracy, od poniedziałku do piątku od godziny 800 do godziny 1600 pod numerem telefonu 32 270 50 11, wew. 33.
Alternatywnym rozwiązaniem jest wysłanie wiadomości e-mail na adres rejestracja@echopolska.pl